2015. január 3., szombat

Chapter four"

Száz feliratkozó! Nagyon köszönöm mindenkinek aki mellettem állt, mindenkinek aki segített, nagyon köszönöm, csak köszönni tudom. :) Imádlak titeket, ezért amint csak tudtam meghoztam a legújabb részt. :3 Jó olvasást kívánok, ti vagytok a legeslegjobbak! :)

Szóval így álltunk. Elég rosszul. A barátnőm elhúzta a csíkot, az öcsémet meg a barátomnak nézték, úgyhogy hurrá, igazából már ennél rosszabban nem is indulhatna a nyaram. Vagy de.
- Ricsi.. gyere már ide... - ordibáltam át a szobájába, ami körülbelül úgy három méterre lehetett tőlem, de azért kiáltani menőbb, ezért igen, ezt muszáj volt.
- Mi van már? - lépett be a birodalmamba, körülbelül annyi életkedvvel mint amennyi egy csigának van miután egy idióta kisgyermek széttapossa.
- Gyere, találtam rólunk gyermekkori fotókat.
Igen és most jönne a csöpögős nyálas, "jajj de arik voltunk" sztori, na de az öcsémmel ez lehetetlen, szóval inkább csak bambulva néztük a tízéves fotókat, amik egyáltalán nem voltak aranyosak, vagy cukik, inkább undik, vagy csúnyák.
- Aha. Nagyon menő. - fogta meg a vállam, majd megveregette, és angolosan távozott.
Azért ez kissé lekezelő volt tőle.. De megszoktam.. Szóval a nap enyhe sugaraival maradtam a kis szobarészlegemben, az emlékekkel. Egy képet aztán kitéptem az albumból. A képen ketten voltunk Ricsivel, a háttérben a házunk látszott, meg egy kutya, ami pont belelesett a fotóba. Szóval nagyon idilli kép volt, a testvérem szorongatta a vállam, én pedig vicsorogtam mint egy idióta. Remek. Mindegy, azért feltettem a faliújságomra, az úgyis tíz éves korom óta üres volt, még valamikor régen vette nekem anyu, de szerintem egyszer nem volt rá kirakva valami. Most van. Egy ciki kép rólunk. Remek. Meguntam a "szobámbaücsörgökéslesemazemlékeketmegagyérnapot" dolgot, ezért inkább leballagtam az élelemtárolóba, avagy a spájzba, ahol elméletileg mindig van valami kis édesség.
- Hol vagy? - ordibált le Ricsi - és miért tetted ki ezt az idióta képet a faliújságodra?
- A spájzban vagyok és azért mert cuki.
- Cuki? Hát elég szar az ízlésed.. - indult lefele a testvérem, majd ő is belesett az élelmi raktárba.
Ketten kutakodtunk egy kis száraz csoki után, a fél méteres helységben s egészen addig ficeregtünk, míg  becsukódott az ajtó.
- Uhh, nincs csoki, menjünk ki innen. - lépkedtem idegesen a leborult lisztes zacskón meg a régi fonott kosarunkon, ugyanis olyan ügyesek voltunk, hogy szinte a polc egész tartalma a padlón landolt.
- Nem nyílik. - dermedt meg az öcsém arca.
- Ezt már túl sokszor eljátszottad... nem veszem be. - nyomtam meg az ajtót, ami legnagyobb ledöbbentségemre valóban nem nyílt ki.
Ott álltunk a polcról leborult lekvárokon, meg a kekszeken, süteményeken, egymásba karolva, hogy ne essünk el. Mindkettőnk szeme nagyra nyílt, alig fértünk el a fél méteres kis falak közt. A polcról egyre több tárgy gurult le ránk, olyan volt mint egy óriási tárgy lavina. Lefeküdtem a földre, ami tulajdonképpen ki sem látszott a sok kacattól s bámultam a plafont, meg az idióta öcsémet aki továbbra is kereste az édességet.
- Ezt nem hiszem el. - nyomkodtam az ajtót a lábammal.
- Van csoki! Kérsz? - mutatta felém a - már rég lejárt - csokoládédarabot, majd megszorítottam a bokáját és elrántottam magam felé.
- Áuu.. te hülye.. - esett le mellém, majd a fejére tapasztotta a kezét.
Röhögtem, mert igazán vicces volt, ahogyan a testvérem nagyot zuhanva landolt mellettem, és sírtam, mert egy spájzba voltam bezárva, ami akkora volt, hogy egy egérnek kicsi lett volna.
- Jé, itt egy lekvár. - húzta ki maga alól az eper dzsemet.
- Júhé. - nevettem fel.
Ott feküdtünk egymás mellett a polcon található összes berendezési tárgyon és néztük egymást. Olyan őrült volt az az egész helyzet. Mintha valami nagy háború után, két túlélő egymásba szeretett volna, s együtt várták volna a mentőautót, vagy valakit aki segíthet rajtuk. Visszagondolva, nem is volt olyan rossz. Csak fura... Nagyon fura..
- Együtt, rosszban, jóban, lekvárban. - fogta meg a kezemet Ricsi.
- Aha. . biccentettem, majd a mellkasára helyeztem a fejem, s lassan lehunytam a szememet.
A pulcsijának lekvár szaga volt, de éreztem rajta a Playboy legújabb illatát is, ami olyan altató volt, hogy pár percen belül már az álmaimban kolbászoltam...


13 megjegyzés:

  1. Drága Írónő~!
    A rész vége nagyon aranyos lett, már alig várom a következőt! :3
    Ui.: Gyorsabb tempóval írd a részeket, mert nem győzzük kivárni. :P

    VálaszTörlés
  2. Ricsi utolsó mondta mindent vitt xD most ezen fogok nevetni estig :D de tényleg cuki részecske lett :3 és én is remélem, hogy nem kell sokat várni a kövire ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is az a kedvenc részem :) És köszi :)

      Törlés
  3. Szia!

    Sokat gondolkodtam, hogy miért kezdtem el a blogodat olvasni, mikor nem nagyon olvasok sok blogot. Arra jutottam, hogy érdekelt a téma, amit választottál, tiltott szerelem testvérek közt. Érdekelt, hogyan fogod kivitelezni, mivel sok mangakának nagyon szépen sikerült már. Azt kell mondanom, te borzalmasan csináltad. Szerintem, te csak simán belevágtál nem gondoltad át alaposan, így eredményül kaptunk mi olvasók egy összecsapott munkát. Adok egy tanácsot, amit ha akarsz megfogadsz, ha akarsz nem: néz utána a témának a neten, ott sok ilyen van, és gondold végig ALAPOSAN ezt a témát, addig ne is írj új részt!

    Szia.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szerintem nagyon-nagyon jól írsz,és nincsenek összecsapva a fejezetek! :)
    Most kezd kialakulni közöttük a szerelem,és fokozatosan fejlődik részről részre. Ez így van jól! Csak így tovább! :)
    Szandy

    VálaszTörlés
  5. Ennél jobb blogot még nem talátam pedig vagy 200-at olvastam már.Az őrületbe kergetsz azzal hogy mindig a legjobb résznél lesz vége.Több és több fejezetet szeretnék.Várom a következőt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösz, ez jól esett :) Rendben, nemsokára remélem kitehetem a következőt :)

      Törlés
  6. Omg!!!! Naggyon naggyon siess a kövivel!! Nagyon tetszik a blogod!!:) Minnél hamarabb legyen új rész!!!:)

    VálaszTörlés
  7. Szia nekem nagyon tetszik a blogod a tortenet nagyon erdekes es esemenydus :) varom mar nagyon a kovit :) ami mikorra varhato?? :)

    VálaszTörlés