2015. július 4., szombat

#Off Díj, vagy amit akartok

Sziasztok! Nem, nem az új részt hoztam sajnos, de már azon is nagyon dolgozom, nemsokára azt is megosztom veletek, de először egy díj. Régóta kapom a díjakat kommentben, de sajnálom, eddig egyre sem válaszoltam. Nem igazán gondoltam értelmesnek az olvasók felé ezt a bejegyzést, de most, hogy ez a kis díj igen közkedvelté vállt, gondoltam, miért is ne.

Szóval, nagyon köszönöm a díjat a Sötétség Birodalma (http://asotetsegbirodalma.blogspot.hu/)írójának. Jól esik hogy gondoltál rám, köszönöm!

Szabályok: - Köszönd meg a díjat
                   - Írj magadról 10 dolgot.
                   - Válaszolj 10 kérdésre. 
                   -Tegyél fel tíz kérdést 
                   - Küldd el 10 embernek. (Hát embertársaim, az utolsó kettőt nem tudom megcsinálni, ezért is van kihúzva, ugyanis én nem olvasok blogokat. Aki szeretné nyugodtan csinálja meg)

Tíz dolog rólam: 
- Kovács Lilla a valódi nevem, de ezt gondolom a facebook posztokból már megtudtátok.
- Az első "regényemet" kilenc éves koromban írtam. (egy család életéről szólt.)
- Szeretem az olvasóimat.
- Már most fogalmam sincs mit írjak a többi pontban.
- A kedvenc szereplőm a blogból, Krisztiék anyukája.
- Szeretem az oreos milkát.
- 13 éves vagyok c:
- Még csak a nyolcadik pontnál tartok.
- Nagyon rossz vagyok matekból c:
- Végre vége.

Válaszok a kérésekre:
- Ha ingyen elköltözhetnék, Ausztriába, Lockenhausba költöznék.
- I speak english.
- A kedvenc Magyar városom Balatonfüred.
- Legfontosabb cél az életemben: Egészséges, boldog életet élhessek.
- Kedvenc ételem...? Nutella.
- Nem akarok híresség lenni.
- Kutya lennék szívesen.
- Azokról a bloggerekről, akik csak azért írnak hogy híresek legyenek, az a véleményem, hogy hülyék. :D
- A filmeket szeretem.
- Előbb a filmet nézem meg mint hogy elolvassam. :D   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése