2015. augusztus 1., szombat

Chapter sixteen"

Egyébként totál nem értem az "Eglad-dolgot". Anyám ránk küldött valami ismeretlen alakot, hogy velünk töltse a nyarat... Ez a mellett, hogy elég gáz, még a levegőt is megállítja a tizenévesekben.  Mi az, hogy nincs buli? Nyár van, könyörgöm, ez az egyetlen évszak ami (nekünk végzősöknek) csak erről szól. Jövőre töltöm az utolsó évemet a gimiben, és elég fura lenne ha egy Eglad nevezetű bébicsősszel kabarét nézve ülnék a kanapén. Bár nincs sok barátom (az osztályom egyenesen utál) akkor sem szeretném azt elmesélni nekik, hogy a nyaram egy dög unalom volt. Ja, bocs, mellette még beleszerettem az öcsémbe is, de lényegében ennyi. Szóval, elég fura dolog lesz. Mindegy, értesítettem Petrát a dologról (aki kivételesen nem utál, viszont csak évfolyamtársam) de nem írt vissza, gondolom épp egy tök menő buliban táncolt a tök menő barátjaival.
Látva, hogy anyuék elérhetőek skypeon, azonnal videóhívást kezdeményeztem, és belevicsorogtam a kamerába. Miután biztosítottam őket arról, hogy a ház egyben van, és egyikőnk sincs kórházban, rátértem a lényegre.
- Miért küldtétek Egladot? - motyogtam.
- Milyen Egladot? - nézett bele először anyu, majd apu is a kamerába.
- Hát a bébicsőszt. - tártam szét a karom.
- Bébicsősz? Tessék? - szaladt fel anyu szemöldöke.
- Szóval, ti nem küldtetek senkit?
- Nem. Minek? Be van kamerázva a ház. - vonta meg a vállát apu.
Gyorsan elköszöntem tőlük, lehajtottam a laptopom tetejét, majd legaloppoztam a nappaliba. Két, tök értelmetlen fejet kaptam el a tekintetemmel, mindkettő tőlem északra, a kanapén ülve pásztázott engem.
- Eglad, hogy kerülsz ide? - álltam be a tévé elé.
- Ne már, nem látom a legjobb részt! - csámcsogta a tesóm, pattogatott kukoricát tömve.
Megfogtam a távirányítót, és kikapcsoltam a televíziót.
- Bunkó vagy. - rázta meg a fejét az öcsém.
- Bocsi, véletlen volt. - mosolyodtam el, majd visszatereltem Egladra a tekintetem.
- Szóval drága. - kezdtem. - Az a probléma, hogy anyámék senkit nem küldtek a megmentésünkre.
- Mi van? - pislogott nagyokat.
- Nem küldtek se bébicsőszt, se tizenévescsőszt, úgyhogy pápá!
- De ne már. - rázta a fejét. - Ezért kapcsoltad ki a tévét? Épp most ment a mentőautó.
- Érted meg a rendőrautó fog jönni, ha nem hordod el magad öt percen belül. - mosolyogtam erőltetetten, majd elégedett szívverésekkel mentem vissza a szobámba.
Két perc sem telt bele, hallottam ahogy Eglad kitántorog az ajtón, és becsapja azt. Be kapcsoltam a laptopomat, és az egész sztorit leírtam Petrának. Sajnos ő most sem volt elérhető, ezért nem kaptam választ sem. Nagyszerű.
- Ricsi! - ordítottam.
- Mi bajod van? - kiáltott fel az öcsém.
- Megyek... - fejeztem be a tartalmas távkommunikációs beszélgetésünket.
A testvérem épp a konyhaasztalnál ült, és hagymát pucolt. Oké, ezen egy normál ember tökre meglepődne, de én csak leültem mellé és érdeklődve figyeltem.
- Hogy ment a randi? - kérdeztem őszinte érdeklődéssel.
- Jól. De végül szakítottunk, mert elvileg megbántottam őt.
- Mivel?
- Azzal, hogy nem áll jól neki ez a haj, vágassa le. - vonta meg a vállát, mintha tök természetes lenne, hogy a randin a csajhoz vágja, hogy rosszul áll neki ez a haj. Szegény lány.
- Értem. Ez jobb mint egy romantikus vígjáték. Folytasd. - nevettem fel.
- Épp hagymát pucolok, hogy sírjak, és posztolhassam a közösségire, hogy mennyire szomorú vagyok a szakítás miatt. - magyarázta.
- Értem. Nagyon tartalmas kapcsolat volt. - motyogtam szomorúsággal teli hangon, majd egyszerre nevettünk fel.
- De akkor sem állt jól neki az a haj. - rázta a fejét mosolyogva.
- Lehetnél kicsit kedvesebb.. - böktem oldalba. - Mi a neve?
- Nagy Emma.
- Csekkolom. - bólintottam, majd felfutottam a szobámnak nevezett négy fal közé.
Profilképnek egy oldalt fekete-fehér fotó volt beállítva, amin Emma egyedül ül a tengerparton. Piros napszemüvegben, bikiniben, és piros papucsban. És tudjátok mit?  Tényleg elég bénán állt neki a hosszú haj. Örülök, hogy szakítottak.
Elégedett mosollyal rogytam le az ágyamra olvasni, és sokkal gyorsabban fogytak a sorok, mint máskor. Teljes boldogságban ragyogtam. Az ember nem mindig lehet kedves. Meg kell mondani azt, amit őszintén érzünk. És mondom ezt én, aki lassan egy hónapja azzal szenved, hogy a tesója elől eléggé eltitkolja az érzéseit. Roppant jellemző.

6 megjegyzés:

  1. Ma tévedtem a blogra, és az összes részt elolvastam. Folytasd, vagy randalírozást csapok ki.

    VálaszTörlés
  2. Úúú. Új rész, ami nagyon király lett. Írhatjuk a többihez :D *-*-*

    VálaszTörlés
  3. Szia! Jó lett, bár felmerült bennem egy-két kérdés:
    1. Honnan jött Eglad?
    2. Ha be van kamerázva a ház, a szülei miért nem látták az idegen férfit?
    3. Honnan tudta meg Eglad, hogy egyedül vannak?
    4. Miért ment el ilyen gyorsan?
    Ha én pszichopata lennék, és kifigyelném, hogy két tini egyedül van, bébiszitternek adom ki magam, akkor csak nem lépek le egy vállrándítással :D
    5. És egyáltalán miért jött ő ide?
    De ezen kívül nekem tetszett, várom a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, szívesen válaszolok! :)
      1. Eglad egy ilyen "isten hozta s már viszi is" szereplő, senki nem tud róla, de nagyon nem is érdekel jelenleg senkit, nagyobb érzelmi gondjaik is vannak a tizenéveseknek.
      2. A szüleik majd mikor hazaértek, akkor látják, hogy a gyerekek mit csináltak a nyáron. Azt hiszem elég nagy leszidás lesz ebből :D
      3. Ez rejtély marad. Valaki elmesélte neki. :D
      4. Mert Kriszti elüldözte. Nyilván kinek kéne egyel több kaja zabáló? :p
      5. Mert járja a világot. :D Kissé elvarázsolt figura.
      Köszönöm :)

      Törlés