2015. szeptember 8., kedd

#Off - 50.000 kattintás az ÖSz-re. -

Hát. Nem is tudom hogyan fogalmazzak. Azt hiszem sokkot kaptam, vagy valami ilyesmi, mert már három perce csak mosolygok, és a számlálót bámulom ☺
Szeretném ezúton megköszönni Aux Elizának, akinek már a második design-jét tekinthetitek meg a blogon, és akinek köszönhetitek hogy a kissé informatikai szaktudást igénylő írótok blogja nem úgy néz ki mint a hányadék. Köszönöm Eliza! ☺
Köszönöm NEKTEK is. Nagyon sokan jelentkeztek (legtöbben inkább a facebookon) a bloggal kapcsolatban! Köszönöm, örülök ezeknek! :)
Hű, gondolkozom, hogy még mit is akartam veletek megosztani, de tulajdonképpen csak ezt a köszönetnyilvánítós dolgot gondoltam posztolni, egyenlőre nincs több mondanivalóm, DE!
Akinek BÁRMI nemű kérdése van, a bloggal, velem, vagy a részekről, a szereplőkről, BÁRMIRŐL, az írja meg a bejegyzés alá kommentben, én pedig egy következő alkalommal válaszolni fogok rájuk! ☺ Itt az idő, kérdezzetek! :)

Nos, igen, ennyit akartam. Tehát még egyszer köszönöm ezt az 50.000 megtekintést! :) Remélem a 100.000-et is együtt tudjuk "ünnepelni". (Oké, annál kissé nagyobb buli lesz, ez ez elég pocsék jubileumi ünnepség lett, de sebaj :"D)
KÖSZÖNÖK MINDENT! ♥♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése