2015. augusztus 4., kedd

ÖSz szülinap... - Memóriakárnyát kell cserélnem -

Sziasztok. Könnyezve írom ezt a bejegyzést hozzátok. Eléggé bent vagyunk a sztoriban, úgyhogy sajnálom, hogy ilyennel húzom az időtöket, de tegnap, mikor szokásom szerint végigfutottam mindent a blogon, megakadt a tekintetem egy mondaton: "Nyitás: 2014. augusztus 1." Hát gyerekek, eléggé meglepődve bámultam a monitorra, és egyből elkezdtem agyalni, hogy mi legyen a szülinapi ajándékom számotokra. Mert én már kaptam ajándékot az fix, ugyanis itt vagytok nekem ti, plusz már 160+ feliratkozó, amit nagyon nagyon nagyon köszönök :) Szóval, mivel szülinap van, gondoltam megköszönném valamivel, hogy ennyire szeretitek ezt a bolondos sztorit, meg ennyi aranyos kommentel ajándékoztok meg.
TEHÁÁÁT JÖJJÖN A MEGLEPI!!!!
1. Hosszabb részek.
Igen, mostantól hosszabb részeket fogok nektek hozni, hogy élvezetesebb legyen az olvasás. :)
2. Olvasói csoport a facebookon
Nos, létrehoztam egy "Öcsémbe szerettem olvasói csoport" nevű csoportot (szóismétlés, bocsesz) ahol bármit kérdezhettek és én bármire válaszolok. Jó nem bármire, de sok mindenre, oké? :D 
3. Több kép a részekben
Igen, végre a blogspot kegyelmez rajtam, és nem fél óráig kell várnom egy képre. Köszönöm :D Ezért, több ilyen képpel fogom tarkítani a fejezeteket, mert úgy hallottam, szeretitek őket. :D
Bónusz. Egér.
Ha a bejegyzés elejére tekertek, láthattok egy egeret. Nos, őt én fogtam, kézzel (!!!) a garázsban, úgyhogy becsüljétek meg, és vigyázzatok rá! :)

Gyermekeim. Tényleg nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon NAGYON köszönöm, hogy vagytok nekem! Egyszerűen ezért élek, értetek írok... nagyon köszönök minden egyes lájkot, kommentet, bármit! Imádlak titeket, és köszönöm, hogy ebben az egy évben végig kitartottatok mellettem! :) Aki pedig nemrég jött, annak is köszönöm, ugyanis nélküled (igen, neked beszélek drága olvasó) nem lenne a blog olyan amilyen. :) 
KÖSZÖNÖM.♥   
 

6 megjegyzés:

  1. Hepi Börsztdéj tú jú <3 Nah Lillám nagyon gratulálok a sikeredhez, mert eszméletlen jó író vagy. Remélem a közös storynk is így fog virágozni, és már nagyon várom :) Még egyszer gratulálok neked :) :) Csak így tovább <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Zsüli! :) ♥ Igen, én is vároom :D Köszi ♥

      Törlés
  2. Boldog szülinapot a blognak :D
    Én sajna nem az első pár bejegyzéstől követem, de akkor is imádom <3
    És nagyon örülök, hogy hosszabbak lesznek a részek *-*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nem probléma, így is nagyon köszönöm, hogy olvasod! :) És én is örülök, hogy örültök :D

      Törlés
  3. Remélem 20 év múlva is ünnepelni fogjuk
    ezt a napot <3 Boldog Szülinapot drága blogocskám (*^▽^*)

    Ui.: Gyorsan írd a kövit mert már nagyon várom a folytatást :* 💕❤❤❤

    VálaszTörlés